

|
Disclaimer ![]() Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my askfm ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Me know me cute :p Scream Here Big thanks
Header by: Izyan Full edited: NajihahAyeiz Best view:
| 5 months ♥
24 Dec 2011 | 05:06 | 0 comments
assalamualaikum :) Hello semua :D 25/12/2011 ♥ aww , serius tak percaye , dah 5 months dah kite orang couple ♥ HEHE :) iloveyousomuchbie ♥tak mau nakal-2 tak mau curang-2 yaw :D intro pasal budak buncitsepet nie ♥ Nurhan zariff bin Norzalee :D umur dye sme ngan kite laa :P perangai budak nie gedik tahu , suke sangat cari pasal >_< btw sye suke :P nanty kalo sye tacink mesty dye pujuk :P HAHA :D nak tahu mcm mane :P dye mesty akan panggil name kite/syg :P 'awak , awak' 'syahirah , sayhirah' 'sayang,sayang' HAHA :D kelakar kan :P selalu nak 'bajet tacink' konon ngan kite , tpi tak penah jadi oke :P sebab dye langsung tak pandai tacink :P booooooo :P HEHE :) Macam mane kiteorang bole couple :') korang semua mesty nak tahukan macam mane kiteorang bole couple/kenal :P oke sebenarnya time from 1 dye sme kelas ngan syera :3 oke mule-2 dye minat kat kawan kite oke , n dorang dah kaplee pon :) tibe-2 bole pulak jatuh cinta kat dye *bodohgile* btw tak terlampau pon berharap sangat kat dye time tu *cewah* N lepas dah masuk from 2 :') kite orang kaple :D first kiteorang couple (24.01.11-22.211) first syera couple ngan dye tu happy gile babi tahu >_< syera la orang paling indah time tu :) tpi akhirnye hubungan kiteorang org putus :3 oww tidak syera jadi orang yg paling bangang nagis tiap-2 hari sbb tak leh terima oww >_< *leklekcoversikit* second kiteorang couple (14.04.11-22-04.11) second couple mmg sekejap gile en :3 seminggu je kot kiteorang couple >_<' oke first-2 tu rase heppy la jugakkan sbb dapat dye balik :') tpi-2 hanye sekejap je hubungan kiteorang :') *lekleksabar* third kiteorang couple (10.06.11-27.06.11) third couple oke nie mmg tak berharap sangat , sbb takut kene tinggalkan :') oke mmg dalam hati syera akn rase mcm kiteorang tak lame oke :') N akhirnye kiteorang break :') so sadkan :'( N yang nie real couple oke :') kiteorang start couple 25.07.2011 n until now kiteorang masih couple , alhamdulilah :) syera syg dye sangat-2 , tak mau amek dye oke >_< don't touch my boy , i will kill u :) GADUH :D selalu sangat gaduh ni :) tapi kebanyakkan kiteorang gaduh , gaduh-2 manje sje :P HEHEH :) jarang la kiteorang gaduh teruk :P :) tak silap syera la sepanjang kiteorang couple yang paling teruk pon kiteorang gaduh 2 kali je kot :D hehehhe :D bagus tak kiteorang , baek je kan :P tapikan syera harap walao teruk macam mane pon kiteorang gaduh >_< tak mahu clash oke >_< N berharap no more perkataan 'break' . mesty harus heppy together oke :P like macam nie :P sweet je kan ♥ HAHA :) Jumpe ♥ selalu sangat kiteorang jumpe oke :P kate pon satu sekolah kan :P HAHA :D kiteorang selalu date kat tasek or pondok biasa kiteorang lepak :P kantoi dah :P HAHA :) boooooooooo :P Hang out ♥ tak selalu sangat hang out :P tak silap laa , kiteorang penah hang out 4 kali je la kot :P hehe :) 3 kali gie tengok wayang :P sekali kiteorang gie karoke :P HHAHAH :D btw semuanye kiteorang hang out bersama kawan -2 sekali oke :P takde berdua-duaan oke :P kali pertama tengok wayang citer : 1 .nasi lemak 2.0 *boringgilebabicitertu* 2. bini bini ku gengster *gengstertakkiteorang* 3.ombak rindu ♥ *sweetkankiteorang* Hadiah ♥ hadiah paling istimewa :P tedy bear ucuk acam sye ♥ omeyy kann :) heheh :) hadiah special ;) hadiah yang selalu syera dapat :D coklet black forest ♥ kegemaran gile-2 laa :P dye selalu belikan untuk syera ♥ aww sweetkan kiteorangg :P ♥ The sweet moment <3 kat mamak bukak puasa sme-2 :P time raye kat sekolah :) *gedikmukedye* time raye kat sekolah jugak :P *sweetkan* time kat mcd ♥ *sweetgile-2yangnie* oke yang tu je syera nak tulis :D heheh ;) panjang gilekan :P HAHA :) syera harap kiteorang kekal sampai bile-2 :P muahh sikit :-* xnak kehilangan awak >_< sayang awak sangat-2 :P ' kalo kite saling memahami satu same laen xkan penah keluar perkataan break kan ' ingat kte-2 tu :p hahah :) oke-2 bubyeee , iloveyousomuch >_< ♥ :D
|