//Falling in love\\
Disclaimer





Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my askfm ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ?

Change it Mood : I'm Bored -.-
Status : Me know me cute :p

Story Owner Linkies
Scream Here



Big thanks

Template by: Izyanyancinnamon
Header by: Izyan
Tutorial by: Atieqah
Full edited: NajihahAyeiz
Best view:
Hyeeee semua :*
17 Jan 2013 | 03:24 | 0 comments
Heyyyy semuaa , Lama dah kan syera tak update blog . Malas and ntah laa no mood nak update blog  .  Kesian blog syera dah berabuk habis laa . Now dah lama dah masuk tahun baru . Tapi baru syera nak update :P haha ! Syera harap tahun 2013 tahun yang banyak kenangan dah bermakna untuk syera :') . I hope ! 




Bye , Lveyou semua . xoxo :*


Old things | New things